KUALA LUMPUR – ANITA Entertainment & Productions bersama Kari Kepala Ikan Utara mengambil kesempatan menganjurkan Majlis Iftar Ramadhan

menyantuni 20 orang Anak Anak Yatim Tahfiz dari Pusat Tahfiz Anak Anak Yatim Dinul Hayah dari Kuala Pilah, Negeri Sembilan.

Majlis yang diadakan di Restoran Kari Kepala Ikan Utara, Kuala Lumpur ini turut memberikan sumbangan Ramadan yang disampaikan oleh Pemilik Restoran Mr Ken Chia & Encik Adam kepada Anak Anak Yatim dan Veteran Seni Tanahair. Antaranya Penerbit & Pelakon, Puan Hajjah Khatijah Abu Hassan serta beberapa rakan artis yang lain.

Acara yang mendapat tajaan bersama pemilik Restoran Kari Kepala Ikan Utara, Chef Adam dan Mr.Ken Chia ini merai dan menyemarakkan suasana di bulan Ramadhan Al Mubarak ini.

Antara yang hadir bersama memeriahkan majlis iftar ramadhan ini ialah Rozita Rohaizat, Juril Duta, Joselynn Chew, Puan Hajjah Khatijah Abu Hassan, Azura Aziz dan lain lainnya.

Turut Hadir memberi sokongan meraikan Anak Anak Yatim ini ialah Kumpulan Bikers dari CBX Southern.

Semuga Ramadhan ini memberi makna dengan kehadiran Anak Anak Yatim yang di Raikan oleh semua yang hadir khasnya yang unit Majlis yang di sumbangkan oleh Mr Ken Chia dari Restoran Kari Kepala Ikan Utara.

Leave a Reply