KUALA LUMPUR, 3 Januari 2023 – MIHARA Aviation merupakan sebuah syarikat penerbangan yang baru ditubuhkan pada 2022 oleh sekumpulan pengasas muda Melayu dimana Syarikat ini membawa visi untuk menjadi penyedia perkhidmatan pesawat ringan terbaik di rantau ini, dengan misi untuk menawarkan kepada semua orang peluang untuk terbang dengan helikopter, “fixed wing” dan pengangkutan udara lain.

Dinsipirasikan dengan kegembiraan dan ketenangan yang indah tanpa had di langit, MIHARA Aviation bersemangat untuk menerokai perniagaan penerbangan, bermula dengan pengangkutan udara awam. Terbang dengan helikopter sebagai contoh, penumpang dapat menikmati panaroma yang lebih jelas dan indah di bandar-bandar tempat mereka berlepas Pengalaman itu pasti tidak dapat dilupakan yang mana mereka tidak akan dapat memperolehnya daripada mana-mana pengalaman pesawat komersial biasa.

Apabila kita bercakap tentang helikopter, fixed wing dan jet peribadi, semua orang akan berfikir bahawa mereka tidak akan mendapat peluang untuk menaikinya, di mana hanya orang kaya raya atau mereka dari kedudukan kelas tinggi yang biasanya mempunyai akses untuk menaikinya. Kini, MIHARA Aviation mahu mengubah persepsi skeptikal itu dan memberitahu seluruh Malaysia bahawa kini semua orang mampu menaiki kenderaan sedemikian.

MIHARA Aviation pastinya tidak akan merasa cukup dengan tawaran menaiki hell & fixed wing sahaja. Kami juga akan menawarkan perkhidmatan sewa peribadi untuk penerbangan biasa atau penerbangan asas acara seperti untuk fotografi perkahwinan, pelancaran produk, pemotretan dan lain-lain MIHARA Aviation juga menantikan untuk memulakan kerjasama strategik dengan hotel, syarikat pelancongan dan semua rakan kongsi berpotensi yang memerlukan perkhidmatan kami.

Dalam menyambut ke tahun baharu 2023 ini, MIHARA Aviation sangat teruja untuk memperkenalkan perjalanan pengangkutan udara kepada pelancong tempatan dan seluruh dunia yang akan datang ke Malaysia. Ini akan menjadi kenangan tambahan yang tidak dapat dilupakan yang boleh dialami oleh mana-mana pelancong. MIHARA Aviation mahu menghidupkan industri pelancongan dengan satu lagi pendedahan yang unik.

Melangkah bersama perkembangan pesat mobiliti udara maju global, MIHARA Aviation sedang menyediakan pasukan untuk bekerjasama dengan beberapa rakan kongsi penyelidikan di dalam dan di peringkat antarabangsa untuk menawarkanvperkhidmatan teksi udara dalam masa terdekat.

Seiring dengan visi syarikat untuk menjadi permulaan teknologi yang paling boleh dipercayai dan cekap untuk segmen penyedia perkhidmatan udara, semua perkhidmatan yang ditawarkan ini boleh ditempah dengan mudah secara dalam talian melalui laman web rasmi www.miharaaviation.com dimana tidak lama lagi akan turut tersedia didalam versi aplikasi mudah alih.

Sidang Media

Leave a Reply