KUALA LUMPUR – Jenama makanan kesihatan tambahan popular K-Colly melantik pempengaruh terkenal, Dahlia Rizal sebagai duta terbaharu produknya.

Pengurus Besar K-Colly, Mohd Zulkifli Hussain berkata, pihaknya memilih Dahlia sebagai duta terbaharu mereka kerana imejnya yang bersesuaian dengan jenama K-Colly.

“Sebelum memilih Dahlia pihak kami menapis ramai selebriti dan pempengaruh yang lain. Namun, kami memilih Dahlia kerana pengaruh, kredibiliti dan kesesuaiannya bersama produk kami.

“Selain itu, Dahlia juga memilik ramai pengikut di media sosial yang berada pada had umur kumpulan sasaran pelanggan K-Colly. Pemilihannya sebagai duta terbaharu kami adalah tepat,” katanya.

Sementara itu, Dahlia mengakui teruja apabila dapat peluang berkolaborasi dengan K-Colly. Sebagai seorang pempengaruh Dahlia sedar akan tanggungjawab besar yang perlu digalasnya.

Justeru, setiap tawaran kerjasama diteliti terlebih dahulu sebelum memberikan persetujuan.

“Saya bersyukur atas rezeki dan jalinan kerjasama ini. Sejujurnya saya akan pastikan saya mencuba sesuatu produk sebelum bersetuju untuk bekerjasama.

“Sama seperti K-Colly saya juga telah menggunakannya dan melihat sendiri kesan yang positif.

“Sebab itu saya yakin dengan produk ini dan berharap dapat membantu lebih ramai orang untuk memiliki kulit yang lebih sihat,” katanya.

Dalam pada itu, berita gembira buat pelanggan K-Colly kerana berpeluang untuk memegangi sebuah kereta Perodua Axia dan tajaan menunaikan ibadah umrah hanya dengan memuat naik review penggunaan produk K-Colly di aplikasi TikTok. Review terbaik akan dipilih sebagai pemenang.

Bantuan tabung Palestin bersama Yayasan Nurjiwa

Meraikan sambutan Aidiladha tahun ini, K-Colly terpanggil untuk menunaikan tanggungjawab sesama insan bagi membantu saudara Islam di Palestin.

K-Colly memberikan sumbangan sebanyak RM100,000 kepada Yayasan Nurjiwa yang diwakili Ketua Pegawai Eksekutif, Datuk Zaizalnizam Zainun.

“Pihak K-Colly memilih menyalurkan bantuan kepada Yayasan Nurjiwa yang berkredibiliti dan dipercayai. Saya yakin menerusi Yayasan Nurjiwa bantuan yang berikan akan disalur terus kepada rakyat Palestin.

“Saya juga ingin berterima kasih kepada pengguna K-Colly kerana pembelian mereka pihak kami dapat memberi sumbangan ini. Sumbangan ini secara tidak lanngsung adalah daripada pengguna K-Colly juga,” kata Mohd Zulkifli.

Bukan itu sahaja, pihak K-Colly turut mengagihkan sebanyak 5,000 kilogram beras di persekitaran Masjid Al-Bukhary, Bukit Bintang, Kuala Lumpur selepas selesai solat Jumaat, minggu lalu.

By Cynthia

Leave a Reply