KAJANG – Syarikat perunding pelbagai perkhidmatan, FX Francis Enterprise di bawah Francis Group Business (FGB) membuka cawangan pejabat ketiga mereka di Taman Pelangi 2, Semenyih, hari ini.

Menawarkan pelbagai bantuan perkhidmatan seperti kutipan bil, pengurusan acara, pengawal peribadi dan pelbagai lagi, pembukaan cawangan berkenaan di harap dapat membantu syarikat atau individu yang memerlukan di sekitar kawasan Semenyih.

Perunding Hartanah Francis Group Business, Fatin Nurshahfika berkata, pembukaan cawangan ketiga ini diharap dapat meluaskan lagi perkhidmatan yang disediakan oleh syarikat mereka.

“Kami sedang giat berusaha dan membantu orang ramai dalam urusan perundingan pengurusan, perhubungan awam dan komunikasi, perundingan sumber manusia, serta apa sahaja yang berkaitan.

“Dengan adanya cawangan ketiga di Semenyih ini diharap dapat membantu lebih ramai lagi yang mengalami masalah seperti yang dinyatakan,” katanya pada majlis pelancaran pembukaan cawangan berkenaan, hari ini.

Hadir sama merasmikan pelancaran ialah Ketua Penolong Pengarah, Jabatan Siasatan Jenayah D4, Bukit Aman; Dato’ S. Shanmugamoorthy Chinniah.

Terdahulu, syarikat ini sudah pun mempunyai dua cawangan yang terletak di Jalan Ipoh, Kuala Lumpur dan Kajang.

Memulakan operasi sejak sembilan tahun lalu, FGB bakal membuka cawangan keempat mereka di Nilai, Negeri Sembilan.

Pada majlis sama, seramai 10 orang terdiri daripada golongan asnaf dan  berpendapatan rendah (B40) menerima bantuan berupa barangan makanan.

“Kami cari sendiri 10 keluarga yang kurang berkemampuan untuk diberikan bantuan,” katanya.

By Cynthia

Leave a Reply