KUALA LUMPUR – Telefon pintar 5G HONOR yang terbaharu, paling bergaya dan berpatutan iaitu HONOR 200 Lite akan tiba ke Malaysia tidak lama lagi. 

Kedatangan HONOR 200 Lite juga akan mengakhiri pelan pascabayar Pakej 5G Rahmah HONOR 90 Lite yang amat popular.

Dilancarkan pada tahun lalu, HONOR 90 Lite terbukti menjadi antara telefon pintar popular dalam kalangan rakyat Malaysia dengan pencapaian luar biasa, bukan sekadar pada harga mampu milik bahkan prestasi penuh nilainya yang menawarkan salah satu nisbah harga-ke-prestasi yang terbaik dalam pasaran.  

Telefon pintar HONOR 90 Lite bukan sahaja menjadi pilhan paling popular rakyat Malaysia dalam program Pakej 5G Rahmah, peranti ini juga menjadi antara telefon pintar terkemuka di Malaysia serta menjadi telefon dengan jualan tertinggi secara keseluruhan dalam pasaran di negara ini sepanjang September 2023 sehingga ke Mei 2024.

HONOR 200 Lite menawarkan ciri-ciri yang dipertingkatkan

Bagi memenuhi keperluan rakyat Malaysia yang mahukan telefon pintar yang bukan sekadar penuh nilai, HONOR 200 Lite meluaskan legasi kukuh HONOR 90 Lite dan didatangkan dengan peningkatan hebat yang dijangka mampu menjadi penanda aras bagi segmen telefon pintar mampu milik.

HONOR 200 Lite yang bakal tiba ini dilengkapi dengan storan besar 512GB, dua kali lebih besar berbanding HONOR 90 Lite, di samping menawarkan paparan yang lebih kukuh.

Jika paparan HONOR 90 Lite hanya menggunakan kaca biasa, HONOR 200 Lite pula diperkasakan dengan Kaca Ultra Kukuh Diperkuatkan yang disertakan dengan Penggantian Retak Depan & Belakang 365 Hari percuma.

Dengan peningkatan yang hebat ini, HONOR 200 Lite juga akan memiliki kesambungan 5G, menjadikannya antara telefon pintar yang amat berpatutan dalam lingkungan julat harganya.

By Cynthia

Leave a Reply