editor@aatvnews.com

KUALA LUMPUR – Hello Universe begitu teruja mengumumkan Konsert Muse, Will of The People World Tour yang dinanti-nantikan akan berlangsung pada 29 Julai ini.

Bertempat di Stadium Nasional Bukit Jalil, acara hebat ini akan menjadi satu-satunya persembahan mereka di Asia sebagai sebahagian daripada jelajah global Muse yang dibawakan kepada anda oleh Hello Universe.

Muse, adalah kumpulan rock British yang terkenal dengan persembahan menggegarkan dan lagu-lagu popular mereka yang menduduki carta seperti Supermassive Black Hole, Starlight, Time Is Running Out dan banyak lagi.

Mereka bersedia untuk menawan hati peminat dengan kehadiran di pentas dengan persembahan mereka yang luar biasa, muzik bertenaga dan pengeluaran visual yang menakjubkan.

Muse, Will of The People World Tour menjanjikan pengalaman yang tidak dapat dilupakan, mempamerkan gabungan antara lagu-lagu rock dan skap bunyi yang inovatif.

Pertukaran tempat ke Stadium Nasional Kuala Lumpur Bukit Jalil, dengan kemudahan terkini dan kapasiti yang besar, memberikan latar belakang yang lebih selesa untuk acara istimewa ini.

Bagi pemegang tiket sedia ada, anda akan menerima tiket yang dikemas kini melalui e-mel. Anda boleh menggunakan tiket baharu untuk masuk ke acara di lokasi baru.

Tiket untuk Zon A, Zon B & Zon C kekal sama. Susunan tempat duduk terdahulu untuk Zon D akan diselaraskan menjadi Zon D RM950 (tanpa bayaran tambahan) di lokasi baharu.

Tiket untuk Muse, Will of The People World Tour Live di Kuala Lumpur boleh didapati untuk pembelian bermula dari hari ini, 2 Jun jam 11 pagi melalui laman sesawang www.ticket2u.com.my.

Peminat Muse digalakkan untuk mendapatkan tiket mereka lebih awal.

Untuk maklumat lanjut, layari www.hellouniverse.asia atau hubungi di ask@hellouniverse.asia

By Cynthia

Leave a Reply