PUTRAJAYA – Sempena meraikan ulang tahun ke-10, In Saff Travel & Tour Sdn Bhd menawarkan hadiah cabutan bertuah bernilai sehingga RM100,000.

Agensi pelancongan umrah itu juga menawarkan pakej umrah mampu milik bagi membolehkan lebih ramai masyarakat menunaikan ibadah dengan harga mampu milik yang selesa.

Agensi ini diasaskan oleh empat pelajar lepasan Ummul Qura Universiti di Makkah Al Mukarramah iaitu Ustaz Aswadi Ali, Ustaz Nik Fairul Irwan Nik Harun Aminarrashed, Ustaz Mohd Fahmi Mohd Nawi dan Ustaz Falaahuddin Ahmad Jasni.

Mohd Fahmi Mohd Nawi berkata, cabutan bertuah bernilai sehingga RM100,000 ini akan diadakan menerusi tiga sesi yang berbeza.

“Meraikan ulang tahun ke-10 penubuhan agensi ini, buat pertama kalinya kami berbesar hati menawarkan pelbagai hadiah menarik kepada pelanggan yang mendaftar dan terbang bersama kami.

“Antara hadiah yang ditawarkan ialah tiga buah kereta Proton Saga, Motosikal, jongkong emas dan pakej menunaikan umrah.

“Insya-Allah, cabutan pertama akan dilakukan pada Januari 2025 nanti,” katanya.

Mohd Fahmi berkata, mereka juga sentiasa menawarkan promosi Istimewa pakej pelancongan dan umrah pada harga ‘super jimat’.

“Kami menyediakan pelbagai pakej yang bersesuaian mengikut bajet setiap orang kerana kami mahu semua orang mampu melakukan ibadah umrah.

“Pakej paling murah yang kami tawarkan adalah serendah RM4,970 bagi tempoh sembilan hari tujuh malam.

“Selain itu, kami menyediakan pakej umrah transit bernilai RM3,990 untuk enam hari tiga malam.

“Lebih menarik lagi, kami turut menyediakan pakej umrah 32 hari 30 malam bernilai RM7,970 dengan perjalanan dan penggembaraan ke tempat lain seperti Al Ula dan beberapa lagi,” katanya.

Dalam pada itu, agensi travel ini turut menyasarkan lebih 15,000 jemaah dapat diterbangkan pada tahun ini.

Ditubuhkan pada 1 Disember 2014, In Saff Travel & Tours Sdn Bhd kini mempunyai 32 cawangan di seluruh Malaysia.

By Cynthia

Leave a Reply